14 Budget Wedding Dresses

Getting in to Wedding Shape

//FITNESS// Om 80 dage idag, eller lige over 11 uger er der bryllup. Igår fik I et bud på en masse fine brudekjoler på budget, idag tænker jeg at dele lidt af mine trænings planer med jer. For let’s be honest, bryllup er ligesom den største motivation for at komme i ekstra god form – sådan har jeg det hvertfald. For et par måneder siden skiftede vi til nyt fitness center og siden da har jeg dyrket Pilates, Yoga og en enkelt anden klasse ugentligt. Min svaghed har altid været at få pulsen op under træning, hader nemlig at blive svedig. Men nu har jeg sat mig det følgende program for:

Mandag: 45 min Pilates klasse. Med godt 10 ugers erfarring er jeg rimelig i kontrol over øvelserne og kan udfører nogle at de sværere positioner. Synes Pilates er enormt afslappende og samtidig kan jeg mærke hvordan det styrker hele min krop.

Tirsdag: 45 min Body Attack. Er forholdsvis ny i denne klasse og shit det er svært. Min koordination til nogle af øvelserne er elendig! Vi har de her super pro Les Mills instruktører og shit de giver den gas. Body Attack er mere eller mindre det samme som gammeldags Aerobics, det er bare sindssygt hårdt. Hopper rundt i 45 min. Fortryder hver gang cirka 15 min inde, men ved det er godt for mig. Tror aldrig jeg lærer at elske det.

Onsdag: 1 times Body Pump. Endnu en klasse med Les Mills instruktører og med pulsen helt oppe. Slet ikke så hårdt som Body Attack, men med Body Pump arbejder vi med vægte og kan selv bestemme hvor tungt. Bør nok presse mig selv lidt mere de næste par uger.

Torsdag: 1.15 time Yoga: Helt klart min favorit ud af disse klasser. Har dyrket Yoga i små 10 uger og hvis jeg selv skal sige det, så synes jeg virkelig jeg har udhviklet mig. Min lærer mener jeg bør gå op på advanced klassen, men den ligger om onsdagen samme tid som Body Pump. Yoga er nice, jeg dyrker Ashtanga. Ikke noget med meditation og at være stille, bare en masse gode og hårde øvelser, får helt sikkert sved på panden, det må være et godt tegn?

Lørdag og/eller søndag: Almindelig træning med vægte og på måtte i godt 45 min. Synes ofte det er svært at hive sig afsted over weekenderne.

Desuden er jeg skrevet op til Bristol 10k løb i starten af maj. Super dårlig ide tror jeg, mine astma-lunger kan helt sikkert ikke klare det 🙂

Hvad gjorde I selv for at komme i form inden bryllup eller andre store begivenheder? Ingen træning uden lækkert træningstøj; har været ude at købe lidt nyt som jeg nok skal vise jer hvis I er interesseret? xx

TRANSLATION: With the wedding coming up quickly, I’ve decided on a new gym routine to get in to proper good shape. It’ll consist of four classes a week: Pilates, Body Attack, Body Pump and Yoga. Furthermore, I’ll be doing some weight and mat exercises on weekends and I’ve signed up for the Bristol 10k run. Overall, I’m pretty confident I’ll be able to do it, despite hating getting sweaty at the gym 🙂
2c827768-bed6-4c6a-8993-5f537c11fafc 76f7dc26-91f3-48b0-b819-e6c380b4e336

// Yoga Trousers – H&M / Trainers – Converse / Sunnies – Alexander McQueen //

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

14 Budget Wedding Dresses